FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 14. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
180° zatáčka po vysazení po vzletu... Jeden příspěvek | Celý strom
180° zatáčka po vysazení po vzletu...   29. 4. 2013 / 21:35
kuma   
Na těchhle odpovědích je krásně vidět, v čem je právě ten průšvih, že metodicky tohle a takhle předvádět je skutečně návod na sebevraždu.

Protože:

1) je tam jasně řečeno (napsáno, předvedeno), že jde o nácvik řešení vysazení motoru

2) Není tam nikde napsáno funguje to akorát na motorizovaném kluzáku

3) a tady už se do toho míchá jako argument ztráta tahu navijáku - a to je dost rozdíl. Snadno tedy někdo další zamění Scheisse-Falke za jiný stroj, kterému může po vzletu v 50 m zdechnout motor (třeba Sluka, že...)

Nikde v žádné metodice něčeho s motorem (ani na vivatu !!) takovýhle manévr v této výšce není - protože stejně jako vývrtku cvičí na kdejakém plecháči "každý malý dítě" - ale tak aby ji vybral v 600 m AGL a přitom se všude píše, že ztráta výšky je 100-150 m (podle typu letadla, ale dost často to tak bývá) - nikoho nikdy v životě nenapadne "cvičit jednu otáčku vývrtky ve 200 m" s tím, že tam ještě rezerva 50m zbyde.

A platí co bylo řečeno - když se ti to skutečně stane - chvilku to trvá, že si to hlava přebere - pak si řekneš "vpravo nebo vlevo, sakra, odlud to fouká" - a i s érem s dobrým klouzákem jsi hned o pár metrů níž. A koukneš kolem a řekneš "Jejda, vyšlo mi to nějak nízko !! " a abys tu kurevskou zatáčku dotočil, povolíš potlačení ("ideální klouzák má vždycky rezervu nad pádovkou - tak co"). A protože pak je zatáčka pomalá - a nevychází - tak ji trochu utáhneš - to je totiž "gettheritis" jako vyšitá ! Ty to máš přece nacvičeký, tak to na tu plochu dotáhneš, ne? - Jenže ono ti to v těch 20 metrech spadne do vrtáku a jsi mrtvej.

A jak jsem psal v prvním postu - metodika manévru, který je riskantní a "většinou by mohl vyjít" je špatná metodika. Protože pokud jednou ze tří pokusů nevyjde - a tím pádem si ten jeden (kvůli blbé metodice) nahrabe hlínu do nosu, tak je to metodika nepoužitelná. Pokud by bylo "lepší" zkusit 180°zatáčku", tak nikdy nikdo nebude žákům radit "potlač a sedej před sebe, pokud možno mimo překážky - i v zastavěném terénu".

PS: kdo někdy létal motorizovaným kluzákem tak vnímá, jak propastný rozdíl je mít motor "na volnoběhu" (ve skutečnosti na 1000 ot/min podle budíků v tom videu - nebyl to tedy asi vždycky "čistý" volnoběh... ) a nebo když se ten bukovej klacek skutečně zastaví - a trčí. Takže si troufnu říct (!!), že kdyby těm hochum maďarskejm ten motor fakt zdechnul, tak v půlce případů, co pověsili na jůtůb, to na tu dráhu zpátky nedaj - nácvik, nenácvik.
 
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - yaakov Zobrazit celý strom28. 04. 13 v 12:22
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Cirrus/Pindra Zobrazit celý strom28. 04. 13 v 22:59
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Premek Zobrazit celý strom28. 04. 13 v 23:14
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Pips Zobrazit celý strom28. 04. 13 v 23:15
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - neotryx Zobrazit celý strom28. 04. 13 v 23:18
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - kuma Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 09:34
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - yaakov Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 15:37
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Balooo Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 16:28
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - kuma Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 21:44
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - MiG-21MFN Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 20:30
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Kachna Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 21:04
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Radimmm Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 21:14
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Premek Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 22:34
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - yaakov Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 22:40
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - kuma Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 21:35
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Balooo Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 21:45
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - kuma Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 21:51
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Premek Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 22:36
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Balooo Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 22:50
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Premek Zobrazit celý strom30. 04. 13 v 03:35
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - yaakov Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 22:47
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Aldaran Zobrazit celý strom30. 04. 13 v 09:19
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - kuma Zobrazit celý strom30. 04. 13 v 09:39
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - kuma Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 21:51
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - yaakov Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 22:32
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Kachna Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 23:12
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - yaakov Zobrazit celý strom29. 04. 13 v 23:21
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Radimmm Zobrazit celý strom30. 04. 13 v 09:24
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Medcin Zobrazit celý strom30. 04. 13 v 09:46
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - kuma Zobrazit celý strom30. 04. 13 v 09:50
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Lowmick Zobrazit celý strom30. 04. 13 v 12:55
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - happypetr Zobrazit celý strom01. 05. 13 v 08:34
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Lowmick Zobrazit celý strom01. 05. 13 v 08:41
180° zatáčka po vysazení po vzletu... - Lapak Zobrazit celý strom03. 05. 13 v 17:16
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ