PAR ti můžeme udělat u nás v Heritage. Pravděpodobně na C206. Nicméně CPL je opravdu must have, bez této licence bys to létal načerno.
Výsadkama se dá na některých místech i krásně uživit, jen to po čase trochu omrzí, ale člověk se fantasticky vyblbne. Nálety se pohybují na aktivnějších dropzonách v Evropě 5-8 hod denně. Počet dnů - kolik vydržíš...
Druhá věc je ale někam se probojovat. Jak už se tu zminovalo, žádný provozovatel nemá potřebu brát si cizího pilota bez zkušeností v provozu/na typu. A s C182/206 se díra do světa neudělá. Co se týká čím dál tím víc rozšířených turbopropů, tak je problém na nich nachrtit nějaký slušnější počet hodin, aby se člověk mohl prosadit. Jinak entry requirement na ně může být např. 500h TT, tailwheel experience apod. To záleží na provozovateli a jeho pojištovně. |
|