Každej zlin řady x26 by měl mít, dle mého soudu, tři polohy na hlavním kohoutu: - zavřeno, - hlavní nádrž a - rezerva.
Tak je to u Z-226.
Maj to i Z-326 i Z-526, (viz příručka - přípava pro spuštění motoru a další důležité úkony) které ale mají v některých případeh provedenu "úpravu palivové instalace" - takže se (ve verzích M, jestli se nemýmím) smí používat jen dvě polohy palivového kohoutu - "hlavní" a "zavřeno". Kohout ale třípolohový je...
Krom toho maj některé kusy (ale nevím, zda taky řady Z-26/Z-126, možná mě někdo opraví) ještě přepouštěcí kohout z další přídavný nádrže (vlekařská, samozřejmě všechno v trupu, nemluvím o kapkách na koncích křídla). Ten přepouštěcí kohout ale není aoučástí hlavního palivového kohoutu, je samostatně a používá se jen v určitých polohách letadla pro "dolití hlavní bandasky".
Takže dle mých znalostí ano, hlavní palivový kohout zlinů řady z-x26 by měl mít vždy tři polohy. |
|