FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz na vývojáře scenerií Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na vývojáře scenerií   1. 3. 2005 / 23:20
Marky Parky   
Jeste podotknu ze doslovny preklad slova "polygon" je mnohouhelnik => klidne vic nez 4.

Ale jinak ad ty techniky jak se to dela aby velka letiste nebrala tolik vykonu - pouzivaji se takzave LODy ( Level Of Detail ), coz jsou defakto jednodussi modely s nizsim poctu polygonu/facu. Kdyz je objekt dost "daleko" od kamery, nahradi se jednodussim, oko nic nepozna a pritom se vykonu ulehci.....
.... tento efekt muze byt na ruzne urovni, snad nejvice dotazeny do extremu jsem ho videl v OperationFlashpoint kde les ze vzdalenosti 5km je jen krychle potazena zelenou texturou, jak jdes bliz nahravaji se detailnejsi a detailnejsi objekty az nakonec behas mezi stromy kde vidis kazdou vetev.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ