| | Suchoj SuperJet havárie 9. května 2012 v Indonésii - Final Report 19. 12. 2012 / 10:11 | |
| | Já třeba vůbec nerozumím, co chceš říct. Nevím o žádném civilním předpisu, který by tě nutil letět na koncový bod trati při vizuálním přiblížení. Při vizuálním přiblížení, pokud nejsou předepsané tratě (což je výjimka na speciálních letištích, rozhodně ne v Košicích) je trať, kterou zvolíš, na tobě (pokud řídící nevydá doplňující podmínku), a jsi sám zodpovědný za rozestup od překážky. Nic ti při tom nebrání pokračovat "po systému", řeknu-li to po vašem, naopak v noci je využití radionavigačních zařízení při vizuálu poměrně běžný postup. Takže jestli v tom civilní předpisy hrály nějakou roli, což pochybuju, tak pak to bylo spíš jejich nepochopení.
Udělejme dohodu. Nechme ten případ spát, my nebudeme rozkrtkovávat proč a co vojáci udělali špatně a vy nechte bejt civilní předpisy a řízení. |
| |
|