Odpověď - v "cruise" podle okolností, plynu, otáček, hmotnosti letadla (posádka, palivo) a teploty dne to dává 95 až 120 Kt. Konrétně C-172N. "Cruise" má poměrně široké rozpětí.
Je to jako když řekneš, že kulomet má kadenci "ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta!" - určitě se nebudeš mýlit, ale je to údaj na prd.
Pokud bys "cruise" chtěl analyzovat složitěji, tak budeš muset podrobně znát režimy motoru, otáčky, výkon, fuel flow a měrnou spotřebu - a tomu pak lze přiřadit nějaká standarcní IAS (na to jsou tabulky v POM) - a pak si můžeš zkusit, jestli se carenado cesna chová, jako v těch tabulkách (to bych z vlastní zkušenosti řrkl, že docela jo). Z toho ti pak poplyne ekonomika letu, dolet, výdrž a takové srandičky. Tohle se ale dá nasimulovat 100x snáze, než atková vývrtka... |
|