| | FSX - sekání, vystřelující textury 4. 12. 2012 / 19:12 | |
| | Koukám jako blázen, jak jste se za jeden den rozjeli.
Tak jsem to celé přečetl a začnu od konce. (Podotýkám, že taky nemám patent na rozum.)
Rada Teflon [Graphics] HIGHMEMFIX=1 má smysl pouze pokud používáš 32 bitový systém a rozšíří adresování paměti z 3GB na cca. 3,9GB což je pro 32bit maximum. A to ty nepoužíváš. Navíc pokud si použil venetubo nastevení, tak se automaticky přizpůsobí systému.
Sám používám mnohem slabší konfiguraci Duo6600 a nVidia 9600 GT 2GB.
Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by dnešní G karty FSX využil tak aby šly do kolen. (Pokud zrovna Tvá není vadný kus)
FSX byl, je a stále bude špatně optimalizována aplikace, která především využívá procesor.
To, co si vezme z grafické karty se v případě slábého kusu projeví vždy jen spožděním při vykreslování scenérie nebo autogenu.
1.Dovolím si přiložit obrázek schválně z Frankfurktu s AI na cca. 80 procent.
2.Obrázek plochy s inspectorem, správcem úloh a reálným počasím.
FSX je samozřejmě v pozadí a proto nežere systémové prostředky.
V průměru si grafická karta při Full HD nevezme více než 30-50 procent a procesor mezi 50-100 procenty.
No a teď se můžeme bavit proč cafra máš pořád stejné grafické artefakty. |
| |
|