| | FSX - sekání, vystřelující textury - příčina objevena 7. 4. 2013 / 14:01 | |
| | V závislosti na tenhle strom:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=463614&lan=0&style=2#463614
a tenhle příspěvek:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=463629&lan=0
jsem trošku experimentoval a sledoval vytížení GK při různě uzamčeném FPS ve FSX. Při nastavení Unlimited se vytížení GK blíží ke 100%, přičemž se vyskytuje výše uvedený problém. Při nastavení na 40 FPS se vytížení pohybuje kolem 65 % (při clear sky) a hra jede plynule bez výskytu problému.
Zkoušel jsem tedy různé konfigurace, přičem mi tak nějak vyšlo, že když je aktivita GK do 70%, problém se nevyskytuje. Zkoušel jsem také podtaktování GK na až na minimální hodnotu 775 MHz, což na aktivitu GK zásadní vliv nemělo.
Suma sumárum: dá se říct, že jsem objevil příčinu problému, což je nadměrná aktivita GK, kterou nevím jak snížit (kromě snížení FPS).
Na druhou stranu, pozitivní vliv na výše uvedený problém má drobná úprava v souboru FSX.cfg, o které jsem dříve nevěděl, popsaná v tomto příspěvku:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=461597
Díky této úpravě jsem se pohnul z uzamčených 30 FPS na 40 FPS bez výskytu problému (naprostá spokojenost). Z toho mi vyplývá, že tato úprava značně odlehčila grafické kartě.
Třeba to pomůže těm, kteří také řeší zobrazování nežádaných objektů ve FSX, jako jsou třeba ondras a flaxa... |
| |
|