No, v prvé řadě to nebyl vůbec záměr být jako prodejce s levnou elektřinou. Nikdo mě za to neplatí ani nepodporuje, právě naopak - to že sem něco takovýho pošlu, tím si třeba potenciálně vyrábím do budoucna větší konkurenci. Ale nedá mi to a dělám to rád - protože před 6ti lety jsem byl v úplně stejné situaci a dal bych nevím co za to, kdyby mě někdo na podobnou příležitost upozornil. Možnost dostat se k lítání dopravy jsem našel naprostou náhodou a když o něčem takovém vím, rád se o to náležitě podělím s ostatními. Jak se s tím pak kdo popere je čistě jeho osobní věc - a pokud se bude chtít na něco zeptat nebo s něčím poradit, velmi rád pomůžu.
Ale chápu - na Péráku je jakákoliv činnost po zásluze potrestána - ať je to něčí práce něco vytvořit, nebo o něčem informovat. Je to prostě ten náš Pérák, kde se jenom kafrá a kritizuje...
Chápu taky, že dopravní létání tady za posledních pár roků zásadně degradovalo a dělat dopravního pilota nebo se dělit o svoje zkušenosti a zážitky tady začíná být drobně společenské Faux Pas a jakýkoliv písemný projev autorů automaticky brán za vychloubání a machrování. Mě je to úplně fuk, člověk si aspoň ušetří čas na spoustu dalších životních radostí. Ale ta změna je dost zásadní a celkem by mě zajímalo, co je toho příčinou
K těm větám cos vypíchnul - přesto, že to může vypadat jako soupis marketingových keců o ničem a zbytečného zkreslování reality, rád bych podotkl, že:
- Tohle výběrové řízení nemá opravdu ani zdaleka obdoby - neexistuje v tuhle chvíli aerolinka, která by za podobných podmínek nabízela práci potenciálním zájemcům. Neexistuje ani ve formě malých dopravců, natož u společností typu BA. A je dost pravděpodobné, že hodně dlouhou dobu ani existovat nebude
- Že je to naprosto jedinečná, výjimečná nabídka, naprostá bomba a jedinečná šance je prostě fakt. Nikde neexistuje možnost dosáhnout za podobných vstupních podmínek takového výsledku. Cest jak se dostat do kokpitu dopravního letadla je samozřejmě celá řada, ale dost zásadně se liší ve výši počátečních investic, délce celého postupu a následném uplatnění v praxi.
- Potenciál jednoho dne pilotovat A380 nebo B787 - je naprosto realistický výsledek snažení dotyčného. Záleží jen na tom, jak se bude snažit a jak si bude plánovat svou karierní cestu u dotyčného zaměstnavatele.
Co je teda na tom ten osekanej americkej sen?! Co je na tom za nátlakovou kampaň?
A na závěr k onomu drobně sarkastickému prvnímu příspěvku - vždycky mě překvapí, kolik toho všichni ví o tom, jaká je to vlastně práce a život Co mě ale nepřekvapí nikdy je jak daleko je to od reality Kde na to všichni chodí, to by mě ale opravdu zajímalo. Na jedné straně slyším jak je to práce na prd co by nikdy nechtěli dělat a na druhou stranu mě prcají kamarádi, že bych si mohl ty fotky odpustit
Teda pominu tu letušku, to ses trefil... |
|