Zdar, mám pocit, že Tvůj tutoriál asi číst nebude......je výborný - ten tutoriál, ale mám pocit že málokdo z nováčků tady touží pod detailních informacích.Navíc, kdyby hledal, tak narazí třeba na:
http://flytutorial.com/, kde jsou pro EMB 145 tutoriály dokonce 2, pro starou i novou verzi, včetně zadávání waypointů a tvorbu vlastních STAR a SID v případě, že v databázi chybí. A na AVSIMU je ke stažení výborný tutoriál k Legacy napsaný přímo brazilským technikem, pokud mě paměť neklame.
Jen poznámky z reál provozu Legacy. I na kratších linkách, pokud je to jen trochu možné se plánovala a využívala vždy max. certifikovaná letová hladina.U OK-SLN pouze FL390, všechny ostatní Legacy s českou registračkou mají FL410.Pokud se dobře pamatuji, tak všechna Legacy byla certifikovaná pro "steep aproach" pro létání třeba na EGLC - London City Airport. Palivo - na všechny dlouhé tratě se vždy plnilo bez výjimky "po špunty". Na kratší tratě po Evropě se k požadovanému množství, které spočítal plánovací program (zahrnuty byly už všechny rezervy, contingency a pod.) se vždy dávalo 1000kg navíc pro nečekané události.Legacy až na řídké výjimky nelétalo na MTOW, takže s váhou paliva nebyl problém a stoupalo jak raketa)).Letu zdar! |
|