FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Erj 145 v.2 Jeden příspěvek | Celý strom
Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 18:50
Koprik
Zdar, mám pocit, že Tvůj tutoriál asi číst nebude......je výborný - ten tutoriál, ale mám pocit že málokdo z nováčků tady touží pod detailních informacích.Navíc, kdyby hledal, tak narazí třeba na:
http://flytutorial.com/, kde jsou pro EMB 145 tutoriály dokonce 2, pro starou i novou verzi, včetně zadávání waypointů a tvorbu vlastních STAR a SID v případě, že v databázi chybí. A na AVSIMU je ke stažení výborný tutoriál k Legacy napsaný přímo brazilským technikem, pokud mě paměť neklame.
Jen poznámky z reál provozu Legacy. I na kratších linkách, pokud je to jen trochu možné se plánovala a využívala vždy max. certifikovaná letová hladina.U OK-SLN pouze FL390, všechny ostatní Legacy s českou registračkou mají FL410.Pokud se dobře pamatuji, tak všechna Legacy byla certifikovaná pro "steep aproach" pro létání třeba na EGLC - London City Airport. Palivo - na všechny dlouhé tratě se vždy plnilo bez výjimky "po špunty". Na kratší tratě po Evropě se k požadovanému množství, které spočítal plánovací program (zahrnuty byly už všechny rezervy, contingency a pod.) se vždy dávalo 1000kg navíc pro nečekané události.Legacy až na řídké výjimky nelétalo na MTOW, takže s váhou paliva nebyl problém a stoupalo jak raketa)).Letu zdar!
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ