FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Erj 145 v.2 Jeden příspěvek | Celý strom
Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 00:48
Rakes
Zdravím,
jelikož nemám zrovna nejlepší pc, pořídil jsem si místo pmdg 737 na fs9 erj 145 v.2 a musím podotknout že to je vskutku perfektní letadlo, všem doporučuji. Jedna malá otázečka zde ale pořád visí, a to je přistávání na rwy, která je označena bez approache a bez star, i po aktualizaci db fms totiž vidím některé letiště (epkt, epgd, lkmt) jako bez approache. Problém je totiž že když si aktivuji tuto rwy, tak vidím jenom bod, např. rwy22, ale pod kterým kurzem mám nalítnout se nedozvím. U fmc v pmdg jsem viděl u runwaye takovou čáru, která s ní pokračovala. Pokud nalítávám a je na rwy nalezen approach všechno proběhne v pohodě. U vzletu je to to samé, akorát tam mi to extra nevadí. Děkuji za odpovědi
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 00:55
Rakes
Dokládám screen
33535 B / 600 x 480 / Bez názvu.bmp
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 01:19
Fabo™   
Ja bych to videl na to, ze navigacni databaze dodavana s letadlem tohle na rozdil od databaze dodavane s PMDG nezna...

Bohuzel, momentalne jedina moznost jak ziskat aktualni databazi je zaplatit si ji. A to bud od www.navigraph.com nebo od Aerosoftu.
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 07:16
milo   
Pravda Fabo, aktualny AIRAC by to mal poriesit.
m.
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 01:06
Koprik
V reálu to takhle taky nikdo nedělá.......)) Zadej do googlu - nebo pohledej v odkazech tady dole a nastuduj si "approach plates" příslušného letiště tak,jak to dělají opravdoví piloti) A tam všechny potřebné údaje včetně druhu přiblížení najdeš.A pokud to nechceš dělat takto, tak v FS9 klikni nahiře v záložce na WOLRD, potom MAP a klikni na letiště které potřebuješ - jde to i za letu a klikni si na patřičné letiště a tam máš magnetický kurz příslušné RWY napsaný. To co FMS zobrazuje je myslím správně.
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 01:18
Fabo™   
Nikdo nedela? A proc se s temi FMCcky pak furt patlaj vsichni? Vzdyt by jim stacilo jedno RMIcko, a kdyz jsou joo strojnici, tak jeste HSI, a dost, ne?

Ne ne, takhle se to dela. Zejmena RNAV prilety, ty jinak ani nejdou... ze ano...
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 01:47
Rakes
Jak to probíhá v reálu nevím, rozhodně děkuji za odpovědi
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 01:59
Koprik
Tak jsem tě vůbec nepochopil....reagoval jsem na to, že kurz dráhy a její orientaci zjišťuje chlapec podle toho, co mu ukáže FMC.....A když mu to FMS neukáže, tak je ztracen....tak takhle to opravdu nedělají ani strojníci, protože mají na palubě buď papírové nebo elektronické mapy. A co se týče avioniky, tak je nebetyčný rozdíl mezí výbavou B737NG a regionálním EMB 145.
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 02:34
Rakes
Mohu si to zjistit předem, to jo, a když nad tím teď uvažuji, dalo by se to nalítnout i bez toho, ale přišlo by mi to lepší. Upřímně nejsem v tom až zas tak zběhly takže ode mne neočekávejte bůhví co.
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 04:24
Fabo™   
Ja teda pochopil prispevek tak, ze problem je v tom, ze nejsou procedury tam kde maji byt. To, jestli jdou nebo nejdou zaletet bez FMC neni dulezite.

Jestli byl prispevek o tom, ze kolega nedokaze naletet drahu vubec podle kurzu, tak to je jina.

Jinak tedy nebetycny rozdil v te avionice fakt neni...
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 14:28
Koprik
Fabo, dohaduju se pouze o věcech, do kterých vidím.....Co se týče porovnání použité avioniky ERJ 135 / 145 / Legacy ( který je derivátem) tak ten rozdíl mezi použitým Honeywell Primus 1000 a výbavou B737 NG je nebetyčný. Je to ale logické, protože ta letadla mají úplně jiné určení a cena svoji roli samozřejmě hraje taky. Pokud to co nejvíc zjednoduším, tak řada ERJ nemá A/T což je nepříjemné zejména u delších letů,dále chybí VNAV a samozřejmě u ERJ nenajdeš autoland. U Legacy jsem dělal 2 roky a zkušenosti bývalých kapitánů B737NG, kteří na Legacy přešli a samozřejmě porovnávali rozdíly jsem měl z první ruky.
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 14:49
adagio   
Já myslím, že tazateli jde o to, že Boeing /Airbus zobrazuje na nav displeji vždy polohu dráhy, vč. prodloužené osy k nějakýmu finalfixu. Takže i bez map nebo nacvakanejch příletovek a bez pokrytí ATC se dá snadno zorientovat a navést se na přistání. ERJ v takovým případě označí letiště puntíkem a spojí ho přímo s posledním bodem trasy. To samozřejmě dovede letadlo k letišti pod špatným úhlem, než je dráha.
Databáze ERJ byla vždycky chudá. Absenci příletovek jsem řešil nacvakáním IAF, FAF bodů přímo do trasy nebo si najdi na mapách nějaký NDB/VOR v ose dráhy a dej ho na konec trasy. I když k němu třeba vůbec nepoletíš, uvidíš alespoň na displeji "směr" pro finální přiblížení.
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 15:02
Fabo™   
A my se snad bavime o autolandu? o AT? Co ma vubec AT spolecneho s avionikou?

Tva reakce na avioniku prisla po tom co jsem pripomel RNAV priletovky, to s tim ale fakt nic nema.
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 18:58
Koprik
Fabo, do avioniky v letadle počítám všechno to, co obsahuje třeba tohle heslo na wiki:¨
http://en.wikipedia.org/wiki/Avionics
A rozdíly mezi B737 NG a EMB 145 prostě jsou nebetyčné, o tom není pochyb. Ty kterých si všimne letecký laik jsem vyjmenoval.
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 17:01
leonell
Potřebuješ plná a aktuální navdata. Pořiď je na Navigraphu.

Nicméně i bez toho bys tyto věci měl mít projité dřív, než vlezeš do letadla a ostatně i ověřené, že ve FMS jsou správně.

Jinak se ti možná může hodit tohle:
http://oko.clever.cz/~leos/Legacy600.pdf
 

Erj 145 v.2    28. 10. 2012 / 18:50
Koprik
Zdar, mám pocit, že Tvůj tutoriál asi číst nebude......je výborný - ten tutoriál, ale mám pocit že málokdo z nováčků tady touží pod detailních informacích.Navíc, kdyby hledal, tak narazí třeba na:
http://flytutorial.com/, kde jsou pro EMB 145 tutoriály dokonce 2, pro starou i novou verzi, včetně zadávání waypointů a tvorbu vlastních STAR a SID v případě, že v databázi chybí. A na AVSIMU je ke stažení výborný tutoriál k Legacy napsaný přímo brazilským technikem, pokud mě paměť neklame.
Jen poznámky z reál provozu Legacy. I na kratších linkách, pokud je to jen trochu možné se plánovala a využívala vždy max. certifikovaná letová hladina.U OK-SLN pouze FL390, všechny ostatní Legacy s českou registračkou mají FL410.Pokud se dobře pamatuji, tak všechna Legacy byla certifikovaná pro "steep aproach" pro létání třeba na EGLC - London City Airport. Palivo - na všechny dlouhé tratě se vždy plnilo bez výjimky "po špunty". Na kratší tratě po Evropě se k požadovanému množství, které spočítal plánovací program (zahrnuty byly už všechny rezervy, contingency a pod.) se vždy dávalo 1000kg navíc pro nečekané události.Legacy až na řídké výjimky nelétalo na MTOW, takže s váhou paliva nebyl problém a stoupalo jak raketa)).Letu zdar!
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ