| | Erj 145 v.2 28. 10. 2012 / 14:49 | |
| | Já myslím, že tazateli jde o to, že Boeing /Airbus zobrazuje na nav displeji vždy polohu dráhy, vč. prodloužené osy k nějakýmu finalfixu. Takže i bez map nebo nacvakanejch příletovek a bez pokrytí ATC se dá snadno zorientovat a navést se na přistání. ERJ v takovým případě označí letiště puntíkem a spojí ho přímo s posledním bodem trasy. To samozřejmě dovede letadlo k letišti pod špatným úhlem, než je dráha.
Databáze ERJ byla vždycky chudá. Absenci příletovek jsem řešil nacvakáním IAF, FAF bodů přímo do trasy nebo si najdi na mapách nějaký NDB/VOR v ose dráhy a dej ho na konec trasy. I když k němu třeba vůbec nepoletíš, uvidíš alespoň na displeji "směr" pro finální přiblížení. |
| |
|