FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 1. 1. 2025, Nový rok Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ILS X ILS Y Jeden příspěvek | Celý strom
ILS X ILS Y   18. 10. 2012 / 10:15
AJS
RNAV přiblížení je přiblížení jako každé jiné NON-PRECISION, zejména v dnešní době, kdy se používá koncept CDFA (Continuous Descent Final Approach) a i VOR, NDB a další se létají téměř výhradně jako LNAV/VNAV overlay

Rozdíl mezi RNAV a standardním LNAV/VNAV overlay je z hlediska techniky pilotáže minimální, rozdíl leží v legislativě a technickém vybavení letadel (kupříkladu ve flotile TVS jsou dvě mašiny, které RNAV approach letět nemůžou, TVO a TVP, mnemotechnická pomůcka jak si to zapamatovat je Omezená a Postižená, protože jejich vybavení to neumožňuje. )

Takže RNAV se létá zpravidla jen tam, kde není či nejde ILS, musí se letět non-precision approach a RNAV approach je buď vyhlášen, nebo vyžádán (já to letěl na ostro asi jen pětkrát a pokaždé jsme si to z cvičných důvodů vyžádali). Pak je to samozřejmě ideální způsob udělat levně přiblížení tam, kde jinak nic není, tedy na malých letištích, ale to je z hlediska velké dopravy jiná liga, anebo tam, kde terén či protihlukové postupy vyžadují krpaté přiblížení.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ