Hehe, já to dal jen jako příklady ProLine je bohužel pouze prefabrikát, nedá se instalovat do letadla, pokud tam nebyla fabricky Což je teda věčná škoda, protože Collins ProLine 21 je boží
Nicméně Glass z toho dělat nebudem, to se ani nedá, na to by bylo potřeba takové STC, že by si majitel za to koupil tři turbíky, prostě dáváme MFD a další blbinky do kokpitu a nahrazujeme tím stávající přístroje. Děláme do toho svody všeho možného a z displayů budou Remote Controll panely, více se toho do Turbíka nainstalovat nedá. Nicméně, podařilos e nám ukořistit jeden z posledních výkřiků techniky, která nedavno byla teprve certifikovaná a můžeme jí použít v GA provozu a v L410, takže proto se na to těším, že tam bude krásný a moderní upgrade, který to, co jsem popsal výše bude víceméně umět
A ke G500/600 - jasné, karta je základ, ale šlo o to, že standardně v sobě třeba Cessňáci Radiovýškoměr nemají, takže to jede jen na bázi GPS elevace. Nicméně, když máš možnost technologicky připojit do téhle mapy jako referenci radiovýškoměr s přesným záměrem WAAS technologie, tak to je prostě libůstka. Nanic podstatného, ale prostě když na to koukáš, tak si říkáš - to je ale píčovina. Ale hezká píčovina
|
|