Ano, kšeft z toho samozřejmě je, ale nejde primárně o to, dát tam to nejdražší, co se dá vůbec sehnat. Někteří piloti si zvyknou na určitý standard a nechtějí pak létat bez něj, pokud mají na výběr a je možnost si dát stejné/podobné vybavení do druhého letadla.
Jako příklad uvedu následující:
- létáš často např. přes Alpy, Pyreneje a jiné hory. Turbík není přetlakovaný a tak nejde přestoupat třeba špatné počasí. Z jiného letadla, například z Cessny s Glassem jsi zvyklý mít v kokpitu Terrain mapu před sebou.
- Z Pilatusu máš krásný výnos z Weather Radaru, protože ART 2100 nejen že v poslední modifikaci umí udělat průřez kumulem, ale umí ho i "3D" zobrazit.
Radiovýškoměr se dá zapojit jako výnos do multifunkčního displaye a tím terén mapa dostane vcelku zajímavý upgrade na přesnosti.
Atd, atd. Majitel a piloti se dohodli na určité vizi. Já s kolegy jsem tu vizi uvedl do realizovatelné podoby a protože to je jejich přání, mají to mít
Je to jako když máš v autě rádio. Model Hitachi z roku 1992 hraje. Přehraje kazetu. Ale proč tam míz Hitachi z 92hého, když tam můžeš mít nové rádio, které přečte USB disk s mp3?
Auto pojede pořád stejně, ale tobě se pojede komfortněji, když nebudeš muset zápasit se zastaralou technologií, ne? O tomhle to je, ne o výkonech. To jsme nemuseli dávat 3D plasmu pro cesťáky a mohla tam být nejobyčejnější LCD TV co se dala koupit |
|