No - já si nemyslím, že by to bylo tak hrozné - teda dle úhlu pohledu.
Předně záleží na vstupních podmínkách. U silně kontaminované dráhy by, vzhledem k momentu setrvačnosti, pokračoval v přímém směru bez ohlednu na příďák.
No a za normálních podmínek - auto při troše štěstí obrátíš na střechu a budeš válet sudy, u letadla (zase vzhledem k momentu setrvačnosti) IMHO stáhneš gumu, urveš příďák a dobrousíš to na čumáku. Nic tak dramatického a efektního. Akorát škoda bude mnohem vyšší, než u totálně zrušenýho auta (pokud to zrovna nebylo Bugatti Veyron)
Ale to vařím z vody - chtělo by to nějaký příklad z praxe, kdy někdo (Cpt. - kdo jinej) při startu omylem zabral za půlvolant. Nebo to může vyzkoušet Radimmm a pak napsat, jak to dopadlo. Vlastně psát ani nemusí, pak si to přečteme v novinách. |
|