Chceš, aby se to zobrazilo s alfou v gmaxu nebo stačí když to bude mít alfu v FS? Pokud to první, tak nevim, ale pokud to druhý, tak je to takto:
FS2004: Na letadle (MDL) způsobí alfa kanál odlesk, ve scenerii (BGL) způsobí průhlednost. Mě vždycky stačilo udělat jenom diffuse tak, jak to psal FSpilot a potom jsem alfa kanál přidal až do textury v FS. I když já pracoval s .bmp.
FSX: Potřebuješ mít nainstalované SDK včetně skriptů "FSTools." Jeden z nich je i "FSXMaterial.ms," který otevřeš a nastavíš vlastnosti materiálu. Je jich mnohem více oproti standardní výbavě gmaxu. No a tady začíná alchymie. Nastavení, které mi nejvíc vyhovuje je toto:
v sekci Framebuffer Blend - Source Blend: SrcAlpha; Destination Blend: InvSrcAlpha
Nicméně pokud jde o FSX, tak u mě to není 100% dokonalý, někdy mi přes to prosvítají mraky, jenomže to nevím, jestli je chyba ve vlastnosti materiálu, nebo v nastavení graf. karty. Zkoušel jsem všechno možný a tohle je ta nejlepší možnost, kterou jsem našel. Mám takhle dělaný stožár ve scerece LKPS, tak se můžeš podívat. |
|