| | | Jak na textury letadel? 17. 7. 2002 / 10:46 | m.ART.y |
| | Mám asi velmi primitivní dotaz. Jak dostanu textury letadel do např. Photoshopu? Lze tam dostat i textury originálních letadel FS2002?
Rád bych si udělal nějaké repainty.
Díky za každou radu. Zatím jsem si věcičky do FS2002 pouze stahoval, ale chtěl bych začít dělat i nějaké své věci. |
| |
|
| | | Re: Jak na textury letadel? 17. 7. 2002 / 10:51 | |
| | Zalezi na to, jestli textury pouzivaj standardni format BMP a nebo rozsireny.
To poznas snadno, tak ze to do Photoshopu zkusis nacist.
Defaultni letadla ve FS2002 ( a i stale vic stazenych letadel ) pouziva rozsireny format BMP a ten jde nacist v programku "Imagetool" - ten najdes na CD FS2002 Pro v gamepacku pro Gmax.
Je obsazen i nekterych SDK pro FS2002, co se daji stahnout zadarmo.
|
| |
|
| | | Re: Jak na textury letadel? 17. 7. 2002 / 10:52 | miso |
| | ked som dobre pochopil,tak tebe ukazuje ten *.bmp iba ako cista cierna.tie textury su akoby zakodovane.musis mat "dekoder".taky 1 exac,ktory ich otvori a potom ich mozes "dekodovat" na 24-bit,16-bit,256 ....ja to mam spolu s instalakmi na Gmax |
| |
|
| | | | Re: Re: Jak na textury letadel? 17. 7. 2002 / 11:02 | m.ART.y |
| | Přesně tak. Podívám se na to. Mám FS2002P tak nainstalim všechny ty hračky okolo GMax a jdu do toho .
Dík za opravdu rychlé odpovědi. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 17. 7. 2002 / 11:19 | |
| | mozna se ti bude hodit par tipu, co by ti mohly usetrit praci.
Default letadla z FS2002 pouzivaj format textur DXT3.
V tom Imagetoolu je dobry je nejdriv prevest na 32bit a pak ulozit jako *.tga.
Je to proti, ze ty textury obsahji alpha kanal ( pro definici pruhlednosti / lesklosti ) a ten umi *.tga format zachovat. Po editaci v xxx-shopu to zase jde prevest v imagetoolu na DXT3 a ulozit jako *.BMP
Zajimava utilita je taky DXTBmp, ktera umi vyseparovat ten alpha kanal a ulozit ho jako extra soubor pr editaci, coz by se ti mohlo hodit, pokud neumis zachazet s alpha kanalem primo ve photoshopu.
DXTBmp ( a i dalsi zajimavy veci ) se da najit tady:
http://www.mnwright.btinternet.co.uk |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 17. 7. 2002 / 11:19 | |
| | mozna se ti bude hodit par tipu, co by ti mohly usetrit praci.
Default letadla z FS2002 pouzivaj format textur DXT3.
V tom Imagetoolu je dobry je nejdriv prevest na 32bit a pak ulozit jako *.tga.
Je to proto, ze ty textury obsahji alpha kanal ( pro definici pruhlednosti / lesklosti ) a ten umi *.tga format zachovat. Po editaci v xxx-shopu to zase jde prevest v imagetoolu na DXT3 a ulozit jako *.BMP
Zajimava utilita je taky DXTBmp, ktera umi vyseparovat ten alpha kanal a ulozit ho jako extra soubor pr editaci, coz by se ti mohlo hodit, pokud neumis zachazet s alpha kanalem primo ve photoshopu.
DXTBmp ( a i dalsi zajimavy veci ) se da najit tady:
http://www.mnwright.btinternet.co.uk |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 17. 7. 2002 / 11:19 | |
| | mozna se ti bude hodit par tipu, co by ti mohly usetrit praci.
Default letadla z FS2002 pouzivaj format textur DXT3.
V tom Imagetoolu je dobry je nejdriv prevest na 32bit a pak ulozit jako *.tga.
Je to proto, ze ty textury obsahji alpha kanal ( pro definici pruhlednosti / lesklosti ) a ten umi *.tga format zachovat. Po editaci v xxx-shopu to zase jde prevest v imagetoolu na DXT3 a ulozit jako *.BMP
Zajimava utilita je taky DXTBmp, ktera umi vyseparovat ten alpha kanal a ulozit ho jako extra soubor pr editaci, coz by se ti mohlo hodit, pokud neumis zachazet s alpha kanalem primo ve photoshopu.
DXTBmp ( a i dalsi zajimavy veci ) se da najit tady:
http://www.mnwright.btinternet.co.uk |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 17. 7. 2002 / 11:54 | miso |
| | tak to sa teda hodi aj mne .DIK. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 17. 7. 2002 / 21:10 | Radoslav |
| | DXTBmp pouzivam jako ten nejhlavnejsi konvertor mezi klasickymi bmp a bmp (DXT3). Kdyby byli nejake dalsi nejasnosti nebo problemy s texturovanim letadel, tak mi napis, protoze se tim malinko zabyvam.
Tady je par prikladu >>> PAI-CZ |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 18. 7. 2002 / 09:57 | miso |
| | uuuau.cca kolko ti trva 1 taky repaint? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 18. 7. 2002 / 10:28 | JBr |
| | Prijde na vec... Od nekolika minut po nekolik dni, zalezi na tom, jak moc presne pracujes, jake mas podklady, jake ero to je... Jednoduche upravy na default erech zvladnes celkem rychle, ale prebarvit treba POSKY B747 aby vypadal stejne jako od nich uz da trosku praci... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 18. 7. 2002 / 10:32 | miso |
| | no jasne.ale ja by som asi nemal nervy na tienovanie,nity... .hoci paint shop pro 7 je perfektna vec |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 18. 7. 2002 / 10:34 | JBr |
| | No, pokud udelas nejaky letadlo, tak sam potom uvidis, ze i kdyz to je piplacka, tak stejne ty nyty na texture delat budes, protoze kdyz uz budes mit hotovej peknej model, byla by skoda mit na nem obycejny textury |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak na textury letadel? 18. 7. 2002 / 10:37 | miso |
| | no to hej,ale zatial som nic neurobil.iba panely a tam sa tienovanie a prechody este daj zvladnut |
| |
|
|