FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 12. 12. 2024, svátek má Simona Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na textury letadel? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Jak na textury letadel?   17. 7. 2002 / 11:19
Milan Lisner   
mozna se ti bude hodit par tipu, co by ti mohly usetrit praci.
Default letadla z FS2002 pouzivaj format textur DXT3.

V tom Imagetoolu je dobry je nejdriv prevest na 32bit a pak ulozit jako *.tga.

Je to proto, ze ty textury obsahji alpha kanal ( pro definici pruhlednosti / lesklosti ) a ten umi *.tga format zachovat. Po editaci v xxx-shopu to zase jde prevest v imagetoolu na DXT3 a ulozit jako *.BMP

Zajimava utilita je taky DXTBmp, ktera umi vyseparovat ten alpha kanal a ulozit ho jako extra soubor pr editaci, coz by se ti mohlo hodit, pokud neumis zachazet s alpha kanalem primo ve photoshopu.
DXTBmp ( a i dalsi zajimavy veci ) se da najit tady:
http://www.mnwright.btinternet.co.uk
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ