Není to z praktického hlediska žádné složité chování. Prostě na plynovou přípusť reaguje ukazatel plnícího tlaku (u amerických eroplánů Manifold pressure) a na ovladač vrtule reaguje otáčkoměr. Plus minus v FSce takto reaguje např Z142/43, i když to není úplně dokonalé. Dobře seřízená vrtule (regulátor) by měla udržet zadané otáčky při každé poloze plynové přípusti (někdy to chvíli trvá, než se to srovná a taky to funguje jen od určitých otáček), pokud to v FSce takto nebude, můžeš si třeba říkat, že máš ne úplně ideálně seřízeno a vyhubovat mechanika 
Výše uvedené platí pro tzv. vrtule stálých otáček, ještě mám zkušenost s vrtulemi přímo elektricky stavitelnými (např. L-40/L-200A), ty se samy nesrovnávají a jakýkoli zásah do plynu, nebo změna rychlosti letu má za následek změnu otáček, kterou musíš novým nastavení vrtule "doladit". Ale modely těchto eroplánů v FSce neznám, a nevím, jak to funguje. |
|