No, taky nemám reálné zkušenosti, ale logika mi napovídá, že by se to mělo chovat asi takto:
minimální stoupání listů vrtule = lehký chod motoru (vyšší otáčky) a maximální možný tah pro vzlet, ale nedosáhne za letu plné rychlosti
velké stoupání listů vrtule = těžký chod motoru (pokles otáček) nedostatečný tah pro vzlet, ale po vyrovnání v letové hladině dosáhnutí maximální rychlosti při minimální spotřebě
Takto by se to dle mého soudu mělo v reálu chovat. Žádný model v žádné verzi FS se ale takto nechoval. Pokud jsem i jen velmi málo po nastoupání do hladiny zvýšil úhel stoupání listu vrtule, tak poklesly otáčky (to je OK), ale současně začala klesat i rychlost, což by neměla, takže vlastně jediné rozumné řešení ve FS bylo nechat vrtuli prostě na minimální stoupání po celou dobu letu, což není zrovna ekonomické. |
|