Ne ne hanit to by jsme si nedovolili. Zvláště když jsme někteří na ní začínali a vlastnili na ně typovky . A dnes z důvodů imperialistických nepřejícníků závistivě na ruskou techniku koukáme z kabiny pokleslého a zastaralého amerického šrotu.
Ale vážně. Budu taky fabulovat, jak krásné nic nevědět a být expertem na vše:
Možná sehrálo svou roli změna letiště z důvodu uzavření LKPD, kde obvykle ruská monitorovací mise měla základnu pro lety na čr. LKPD je vyjímečné letiště polohou i délkou dráhy a proto se na něm cvičí posádky a to i vojenské z NATO.
fabulace pokračuje, předpokládám, že vždy to byla stejná posádka zvyklá na rozdílné postupy v čr a rusku a na zmíněnou LKPD . A proto možná ta divná trajektorie přiblížení.
A otázka na experty. Co vedlo k vyhoření části trupu za křídly? Už jsem za svůj skoro šedesátiletý život viděl pár hořících letadel, ale tohle mi nedává smysl po vyjetí z dráhy.
|
|