ad1)
Pomocí autogenu to nejde. Kdyby nezapadl před cca týdnem můj příspěvek bez odpovědi v hromadě dalších příspěvků beze smyslu typu: To už tu bylo, tak bys našel malé mapování toho, jak se dělá voda v FS.
Shrnu:
1. waterclass - polygon který říká FS, kde je voda
2. vytvořit alfakanál, kdy černá určuje, kde se zprůhlední orto a pod ním se vykreslí voda
3. vytvořit vlastní fotoscenerii o rozměrech vodní plochy a jako její součást dát i watermask: něco jako vytvoření alfakanálu pro klasickou ortomapu, kde jsou obrázky textur. Tuto metodu je dobré použít v FSX u ortomap, kde je vše v .bgl souborech.
ad2) Jde to i v Google SketchUp, potom konvert do .dea (popř.: vybrat soubory .dae z .kmz u free verze SketchUpu), potom konvert přes Model Converter X a vytvořit buď object library a umístit jako knihovní object nebo vytvořit .xml s informacema o poloze a přes Bglcomp zkompilovat jako každou jinou scenerku ze souborů .mdl (ten ti vyhodí i ta cesta přes Gmax)
ad3) Pokud užíváš Annotator, tak je možné přednastavit patrovost budov a jejich střechy. U AgenTu nevím. Pro FSX je pro knihovní objekty dobré toto: http://lc0277.gratisim.fr/sceneobjects/
Na umisťování knihovních objektů by snad šel: RWY12 pro FS9, pro FSX určitě nejlepší: Object Placement Tool, který je součástí SDK.
Kdyby něco, ptej se dál.
|
|