FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba autogenu Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba autogenu   10. 2. 2012 / 14:20
Gripen
ad1)

Pomocí autogenu to nejde. Kdyby nezapadl před cca týdnem můj příspěvek bez odpovědi v hromadě dalších příspěvků beze smyslu typu: To už tu bylo, tak bys našel malé mapování toho, jak se dělá voda v FS.

Shrnu:
1. waterclass - polygon který říká FS, kde je voda
2. vytvořit alfakanál, kdy černá určuje, kde se zprůhlední orto a pod ním se vykreslí voda
3. vytvořit vlastní fotoscenerii o rozměrech vodní plochy a jako její součást dát i watermask: něco jako vytvoření alfakanálu pro klasickou ortomapu, kde jsou obrázky textur. Tuto metodu je dobré použít v FSX u ortomap, kde je vše v .bgl souborech.

ad2) Jde to i v Google SketchUp, potom konvert do .dea (popř.: vybrat soubory .dae z .kmz u free verze SketchUpu), potom konvert přes Model Converter X a vytvořit buď object library a umístit jako knihovní object nebo vytvořit .xml s informacema o poloze a přes Bglcomp zkompilovat jako každou jinou scenerku ze souborů .mdl (ten ti vyhodí i ta cesta přes Gmax)

ad3) Pokud užíváš Annotator, tak je možné přednastavit patrovost budov a jejich střechy. U AgenTu nevím. Pro FSX je pro knihovní objekty dobré toto: http://lc0277.gratisim.fr/sceneobjects/

Na umisťování knihovních objektů by snad šel: RWY12 pro FS9, pro FSX určitě nejlepší: Object Placement Tool, který je součástí SDK.

Kdyby něco, ptej se dál.
 2x  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ