Hele Ivosu, ja ti tvou FS9 neberu. Taky jsem na ni dlouha leta letal a rikal jsem si, ze nez nebude dokonaly Tu-154M pro FSX, alespon na urovni toho devitkoveho, tak z ni neodejdu...
jenze svete div se, s novym notasem najednou FSX slape konecne bez problemu (podotykam je to notebook pod deset tisic), a ja od ty doby spustil FS9 na seriozni let mozna jednou. A je v tom vic veci.
Treba takovy to ze vyvoj nezastavis... Wilco bulik petikilco ti slape jiste i v FS9... nicmene je to pet let stary add-on, nikdy poradne nedokonceny. Oproti tomu takovy PMDG JS41 nebo 737NGX, to uz pro FS9 proste neni. A nez zacnes o tom, ze pro FS9 je iFly, tak si procti recenze na avsimu, klidne muzes vynechat state o grafice.
Nebo treba VC. Mozna se divis, jako uzivatel FS9 a (pokud vim) 2D panelu, proc je tolik uzivatelu FSX primarne VC letcu. Treba si myslis ze je to o grafice, v cem by teda byl celkem i kus pravdy, protoze FSX umoznuje modelovat VC tak precizne, jak se to FS9 nesnilo. Ale ono to je i o necem jinym... pouzivat obecne VC v FS9 je opruz, prinejmensim bez nejakych TrackIRu a podobne. V FSX je to lahoda... takova drobnost jako rozhlizeni mysi, plynule, se zoomovanim koleckem, luxusni. Definovani vicero viewpointu, letim 154, chci se mrknout na panel bortaka co dela palivo.. A A kuk Ctrl+A Ctrl+A a je to. Nativne, bez nejakych programu typu ActiveCamera a pod.
A to nemluvim o plynulosti prace pristroju... v FS9 jsem nezazil VC ze by pristroje sly hezky jako v 2Dcku, krasne, plynule, okamzite. V FSX je to standart. Cely to dava zcela jiny dojem, uz jen takove prenaseni pozornosti, z 2D jsem byl zvykly mit vsecko pred sebou. tady se divam bud do oken nebo na budiky. Zcela jiny dojem...
A to nemluvim o scenerkach ORBX, Aerosoft a dalsi.... |
|