Jediná jednoduchá finta je právě s Level Of Detail (LOD). Jak je to u FSDS bohužel nevím, ale v gmaxu to prakticky spočívá pouze ve jménu daného objektu a hierarchii. Což není nic moc tak těžkého. Zkusil bych to teda i v rámci FSDS udělat pomocí LOD.
Jinak ještě taková malá poznámka, LOD funguje na takovém principu, že není daná přesně vzdálenost na kterou je ten objekt viditelný, ale je dána jeho velikost na obrazovce. Jde o to, že když bude první objekt dva metry vysoká tyč a druhý objekt hangár 90x100 metrů, tak pokud budou oba nastavené tak, že pod LOD_90 nebude nic vidět, tak hangár se objeví v dohlednosti několik kilometrů a tyč několik desítek metrů.
Jak říkám, nejjednodušší bych to viděl udělat LODy. Škoda, že to netvoříš v gmaxu, v FSDS fakt nevím )))) |
|