FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak u vytvorenych objektu nastavit vzdalenost jejich viditelnosti ? Jeden příspěvek | Celý strom
Jak u vytvorenych objektu nastavit vzdalenost jejich viditelnosti ?   3. 1. 2012 / 18:01
Aardvark   
Jediná jednoduchá finta je právě s Level Of Detail (LOD). Jak je to u FSDS bohužel nevím, ale v gmaxu to prakticky spočívá pouze ve jménu daného objektu a hierarchii. Což není nic moc tak těžkého. Zkusil bych to teda i v rámci FSDS udělat pomocí LOD.

Jinak ještě taková malá poznámka, LOD funguje na takovém principu, že není daná přesně vzdálenost na kterou je ten objekt viditelný, ale je dána jeho velikost na obrazovce. Jde o to, že když bude první objekt dva metry vysoká tyč a druhý objekt hangár 90x100 metrů, tak pokud budou oba nastavené tak, že pod LOD_90 nebude nic vidět, tak hangár se objeví v dohlednosti několik kilometrů a tyč několik desítek metrů.

Jak říkám, nejjednodušší bych to viděl udělat LODy. Škoda, že to netvoříš v gmaxu, v FSDS fakt nevím ))))
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ