FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak u vytvorenych objektu nastavit vzdalenost jejich viditelnosti ? Jeden příspěvek | Celý strom
Jak u vytvorenych objektu nastavit vzdalenost jejich viditelnosti ?   3. 1. 2012 / 17:29
kuknamys   
Po několika pokusech v Gmaxu jsem musel zbaběle prchnout k jednoduššímu FS design Studiu od Abacusu. Zde mohou tvořit i jedinci kteří nemají buňky pro 3D modelování, tedy i já viz. první moje pokusy na http://kuknamys.sweb.cz/

Podle toho co vím, tak verze BGLCOMP pro FS2002 umožnila jednoduše nastavit vzdálenost na kterou jsou objekty viditelné a ve verzi pro FS2004 je toto zablokované. Dá se přesto nějak jednoduše ovlivnit nastavení vzdálenosti ze které vytvořené objekty již nejsou viditelné i pro FS2004 ? Rád bych totiž časem vytvořil i nějaké další jednoduché objekty a chtěl bych si zachovat ve scenérii přijatelné FPS, což tajně doufám by se mohlo podařit omezením viditelnosti u všech těchto objektů.

Zkoušel jsem prorazit v FSDS přes více modelů a nastavení LOD, zkoušel jsem zkoumat i Middlemana a Mdlcommander, ale nic z toho se mi nepodařilo ani zcela pochopit natož teprve rozchodit. Nexistuje tedy nějaká jednoduchá finta s nastavování vzdálenosti viditelnosti objektů i pro nás počítačově jednoduché ?

Díky moc za případnou odpověď


 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ