Po několika pokusech v Gmaxu jsem musel zbaběle prchnout k jednoduššímu FS design Studiu od Abacusu. Zde mohou tvořit i jedinci kteří nemají buňky pro 3D modelování, tedy i já viz. první moje pokusy na http://kuknamys.sweb.cz/
Podle toho co vím, tak verze BGLCOMP pro FS2002 umožnila jednoduše nastavit vzdálenost na kterou jsou objekty viditelné a ve verzi pro FS2004 je toto zablokované. Dá se přesto nějak jednoduše ovlivnit nastavení vzdálenosti ze které vytvořené objekty již nejsou viditelné i pro FS2004 ? Rád bych totiž časem vytvořil i nějaké další jednoduché objekty a chtěl bych si zachovat ve scenérii přijatelné FPS, což tajně doufám by se mohlo podařit omezením viditelnosti u všech těchto objektů.
Zkoušel jsem prorazit v FSDS přes více modelů a nastavení LOD, zkoušel jsem zkoumat i Middlemana a Mdlcommander, ale nic z toho se mi nepodařilo ani zcela pochopit natož teprve rozchodit. Nexistuje tedy nějaká jednoduchá finta s nastavování vzdálenosti viditelnosti objektů i pro nás počítačově jednoduché ?
Díky moc za případnou odpověď
|
|