Ano popsal, ale vyvyšuje se nad jiné společnosti a porovnává neporovnatelné (a lidi mu to žerou). Jde o to, jak se chvástá, že xx% jejich linek lítá na čas a jak málo oproti BA nebo jiným společnostem, kterým se vysmívá, poztrácejí zavazadel, atd. Ale ona je to hodně zakřivená skutečnost... málokdo si totiž uvědomuje, že Ryan nezajišťuje oproti těm, které popisuje, přestupy (nevím o tom, že by zajišťoval návaznost mezi svými lety - prostě nestihneš letadlo, tvoje smůla ) a tam je v podstatě hlavní háček. Zpoždění často vznikají vlivem čekání "přípoje" a ztráta zavazadla je taky zapříčiněna mnohem častěji tím, že někdo letí z místa A na místo B přes místo C nebo víc přestupů, kde právě existuje větší pravděpodobnost, že se zavazadlo z letadla z A dostane do nesprávného letadla a neodletí do B... Tohle Ryanair úplně vylučuje tím, že nemá přestupy a tak si každý nosí svoje zavazadla sám.
Když pojedeš z nějakých kotěhulek do práce do prdelovic autobusem, který bude jen pendlovat mezi kotěhulkama a prdelovicema a tam auto potkáš jednou za uherský rok, tak se provozovatel toho busu může stejně tak chvástat jako tenhle šoumen, jak jezdí na čas a jak nikomu neztratí zavazadla a jak je na tom skvěle oproti např. velkému dopravci, který jezdí mnohonásobně víc vozů, na mnohem větší vzdálenosti a do velkoměst, kde je hodně silný provoz a který garantuje svým cestujícím návaznost některých spojů. To se prostě nedá srovnávat Ale Ryan má na tomhle postavenou celou tuhle blamáž
Neříkám, že všechno, co říká je blbost, to ne, ale interpretaci mnoha faktů si takhle zakřivuje ve svůj prospěch. |
|