Tak zase něco se sepisuju půl hodiny a pak mi to vyhodí chybu, že původní příspěvek na který odpovídám neexistuje...ještě, že před odesláním kopíruju do clipboardu...
Co kdybys zkusil zařadit do svého publikačního systému filtr, který propustí až definitivní variantu? )
A protože už jsem to sepsal, tak to nebudu vyhazovat a postnu, přestože to teď asi nebude dávat smysl...
—————
Věcí které neznáš a nepotřebuješ je k životu je asi spousta, přesto se k nim opakovaně vyjadřuješ To je to co mně na těch našich debatách o letecké dopravě a daních vždycky tak vadí, už se kolem toho motáme po bůhvíkolikáté - já tu trávím zbytečný čas vysvětlováním a ty řekneš "nevím, neznám, nepotřebuju", ale stejně argumentuješ dál...
K Chicagské úmluvě - je to úmluva, obecný rámec... ICAO jak známo vydává doporučení, ne zákony a země mají možnost požádat o výjimku. Bez bilaterálních smluv (kterých jsou řádově tisíce) je to jen cár papíru. Je to ale cár papíru, kteří signatáři podepsali, následně se ním řídili a sepsali závazné dohody, který onen spravedlivý rámec udržují. To je to, čemu se říká "Chicago Convention". Ne úvodních ustavujících 40 stránek, které si najdeš na internetu a pomocí CTRL+F prohledáš na klíčová slova "fuel" a "tax", ale celá konference a následné smlouvy. Pro téma daní se např. konkrétně odkazují na Preamble, Article 15 a Article 24. Tam uvedené principy rozvíjí pak vpodstatě každá bilaterální dohoda. A v oněch principech je jasně uvedeno co jsem sepsal v minulém příspěvku - jedna země nemůže zavést daň, kterou na stejný typ dopravy nezavede země druhá a nemožnost zdanění paliva jako takového v mezinárodní dopravě. Emisní daň (ať tomu říkají jak chtějí, kličkují kolem toho jak chtějí, volají po revizích úmluvy a bilaterálních smluv, vymlouvají se na to, že nesouvisí s nákupem paliva, apod.) je prostě pořád daň, je to daň na palivo a v takovém případě je v rozporu s Chicagskou úmluvou (výše uvedené články a na jejich základě uzavřené bilaterální dohody, abys mě nechytal za slovo). |
|