FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Inverze... Jeden příspěvek | Celý strom
Inverze a minima   15. 11. 2011 / 15:25
leonell
Cituji aktualni ATIS LKPR:

GOOD AFTERNOON RUZYNE ATIS INFORMATION QUEBEC
1400 ILS APPROACH RUNWAY IN USE 24 LOW VISIBILITY PROCEDURES IN OPERATION
RUNWAY CONDITIONS RUNWAY 24 DAMP 100 PERCENT CONTAMINATION
BRAKING ACTION GOOD TRANSITION LEVEL 50 USE CATEGORY II AND III HOLDING POINTS
TAXI CAREFULLY

METAR PRAHA ISSUED AT 14,00 WIND VARIABLE 1 KNOT
VISIBILITY 150 METRES RVR RUNWAY 24 2 HUNDRED METRES NO DISTINCT TENDENCY RVR RUNWAY 31 2 HUNDRED METRES NO DISTINCT TENDENCY
FREEZING FOG VERTICAL VISIBILITY 1 HUNDRED FEET
TEMPERATURE MINUS 3 DEWPOINT MINUS 3 QNH 1023 HECTOPASCALS NOSIG
YOU HAVE RECEIVED ATIS INFORMATION QUEBEC


Chápu správně, že nyní mohou přistávat jen a pouze letadla vybavená (a posádky certifikované) na CAT-IIIB? Vycházím z toho, že ILS24 je CAT-IIIB a dohlednost je 150m, nejbližší vyšší CAT tj CAT IIIA má minimum 200m.

Pokud ano, pak by mně docela zajímalo, které typy to vůbec jsou.
Skoro bych řekl, že tam bude provoz jak ve fabrice o "celozávodní" dovolené.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ