Hysterčíš a zbytečně Prostě ten vítr se nebude měnit o 100kt, ale jen v řádech jednotek a to ti takovou mašinu rozhodně neohrozí, protože těžce pochybuju o tom, že by někdo letěl na hraně pádovky... jestli to mělo pádovku 110kt IAS, tak žádný rozumný pilot s tím ani za běžných podmínek nepoletí 111kt IAS. A to natažení může být dost zkreslené úhlem pohledu Navíc Ačka lítají o dost víc natažené než Boeingy (když jsi viděl těch vzhletů tak moc, tak jsi možná viděl i dost přistání a zcela určitě jsi někdy viděl na přiblížení A321, kde je úplně krásně vidět to, jak to éro lítá "natažené").
A jen tak na okraj k pocuchání nervů dva známé videa
http://www.youtube.com/watch?v=bPSElw8qEsI
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=dAx8BT6vcBw |
|