FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Otázky zvídavého pionýra Mk.III Jeden příspěvek | Celý strom
Otázky zvídavého pionýra Mk.III   10. 10. 2011 / 09:38
AJS
Ano, to co tam píšou, se ale týká APU Allied Signal 131-9, používané na NG. Pokud by to platilo takhle jednoduše i na starších APU na CL, tak by se oba packy používaly na zemi i tam. Nikde v dokumentaci se nepíše přesný důvod, proč na CL je jen single pack operation na zemi. Nezdá se to, ale CL a NG mají vzájemně tolik technických odlišností, že to, co na jednom může způsobit potřebu vyššího výkonu, na druhém zapůsobí opačně. Tohle by byla spíš otázka pro nějakého technika. Já dosud vycházel z jednoduchého vysvětlení, že jeden z Garrettů a Sunstrand, používané na CL, to neutáhly, zatímco ten druhý, minimálně rozšířený Garrett na CL a pak Allied Signal na NG to utáhne.

Jak poznat, které APU je instalováno? Na NG je to jasné, tam je jen jeden typ. Na CL to bylo podle ukazatele teploty výstupních plynů, Garretty to měly barevně, Sunstrandy, s FADECEM, nikoliv. Garretty nikdo neměl rád, protože byly nespolehlivé, často samy chcípaly, a blbě se nahazovaly, zejména po delším letu
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ