neukamenuje Mariane
to co jsi napsal jsem už několikrát Martinovi psal tady na peráku . Současně jsem ho zrazoval od sovětských - potažmo ruských letadel, pro jejich obtížnost a značnou odlišnost navigace a spol. Vyrůstal jsem na této technice a vím o čem píšu a asi mně teď tůčkaři a spol sežerou, ale jsem rád, že už s ní nemusím přicházet do styku. Ale to by bylo na moc dlouhý příspěvek. Nicméně netvrdím, že byla špatná. Byla jiná, komplikovaná a odpovídala době a zemi, kde vznikla.
Současně mě fascinuje, že na simulaci - hře, tady lidé lítají tyto letadla v jednom člověku. I po velké redukci, kdy došlo k sloučení navigátora a telegrafisty, stále byli v kabině minimálně tři, respektivě čtyřii strojníkopiloti. A vůbec se nenudili.
Co se mi líbí, je že rusáci dokážou dnes udělat super model do Fsky, ať už Jak 40, skoro reálný, tak 154ka, tu jsem neskoušel na tůčkách jsem nebyl.
máš naprostou pravdu v tom, že simulace není CTRL-E a pak podle GPS letět z bodu A do bodu B a pokud možno přistát v plném autolandu s ILS. To je nuda a na to stačí defaultní 737. I to jsem mu psal , dal návod, jak si hrát na výcvik pilota , učit se navigaci, koukat na videa skutečných letadel a co se děje v kabině a postupovat na větší a složitější letadla. Ale vše marné. Pak nezbývá než na něj už nereagovat, neodpovídat mu a nechat ho ať si hraje Fs - arkadu.
|
|