Promiňte, ale o čem že to tu diskutujete ???
Low Pass je jak s podvozkem tak bez, prostě je to "nízký průlet".
Z důvodů bezpečnosti se obvykle provádí dvojím způsobem - buď "v přistávací konfiguraci (to je něco jako "go around" na zkoušku - tedy s podvozkem, klapkami jako na přistání, normální sestup po glajdě, jen podrobnání výš - právě o předpokládanou výšku letu - pak postupné zavírání klapek do vzletové konfigurace, současně rozběh motorů do otáček - a po dosažení dostatené rychlosti pro stoupání - stupat, zavírat podvozek, zavírat klapky - jako normání vzlet.
Anebo se provádí "na rychlosti" - tedy v letové konfiguraci - zavřený podvozek, zavřené klapky - celý manévr s přebytkem rychlosti pro řešení nezvyklé situace, kdyby v blízkosti nastala.
Manévr jde sanozřejmě dělat s každým letadlem - a na leteckých dnech už byl k vidění miliónkrát, jen vyjímám typické představitele: MiG-29, Jas-39 Gripen, ATR.72 ( )atd. atd
Tak jak tedy? |
|