1. Získejte povolení k vzletu
2. Sešlápněte brzdy a oznamte "Vzlétáme, hranice xxx kmh" (..V1)
3. Plynule a synchronně přesuňte páky výkonu do polohy odpovídající 74-76 stupňům (nominál?), musí se rozsvítit indikace "KPV-KND otevřeno".
4. není
5. Poté, co výkon reálně dosáne 74-76 stupňů, uvolněte brzdy a zahajte rozjezd.
... tady jsou nějaké tipy pro ekonomiku vzletu...
6. Dvě až 3 sekundy od rozjezdu (stragivania??) letadla přesuňte všechny páky výkonu do pozice VZL. Zkontrolujte zhasnutí indikátorů "KPV-KND otevřeno" a "KPV-KVD otevřeno" všech motorů.
Přerušte vzlet, pokud se po umístění pák do VZL ozve signál a rozsvítí "NENÍ PŘIPRAVEN KE VZLETU".
Přerušte vzlet, pokud ukazatele motorů vykazují odchylky od normálu.
7. Až do dosažení V1 ponechejte ruce na pákách výkonu.
atd
Mimochodem palubní inženýr je povinnen potrvit kapitánovi vzletový režim.
Je to divné, ale tomu záznamu to neodpovídá.
|
|