Jak se blíží termín zveřejnění Final Reportu, na stránkách francouzské BEA se objevují nové informace na základě analýzy FDR/CVR.
http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.af.447/flight.af.447.php
Nově tam teď sedí poznámky k transcriptu (synthesis note) a Safety recommendations. Sice jenom obecné, ale speciálně ta druhá část obsahuje inteligentní body.
Drobná dramatizace zde:
http://pilotnewsmag.com/?p=10928
A původní pérakovský thread:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=410394&lan=0&style=2
Tak a teď si ještě počkáme na zhodnocení investigativního žurnalisty kreténa Máchy, kde se dozvíme, jak jsou všichni strojníci nýmandi, kteří na počkání hubí nic netušící cestující.
Panu novináři bych doporučil zamyšlení na dvěma body:
- The copilots had received no high altitude training for the "Unreliable IAS" procedure and manual aircraft handling
- There is no CRM training for a crew made up of two copilots in a situation with a relief Captain
Zejména bych onomu panu odborníkovi na dopravní létání připomenul, na jaké úrovni je jeho high altitude training for Unreliable IAS (haha) a CRM pro posádku, kde jsou dva copiloti a žádná kapitán. Nebo obecně jakékoliv CRM 
Nicméně nebojím se, že i přes nulové zkušenosti na daná témata se od pana odborníka jistě dovíme velmi zajímavé informace  |
|