A já si jen tak zlehka zafantazíruju -
je to byznys - čili hlavní úkol: pochytat co nejvíc lidí do systému "Games for Windovs LIVE".
Nevýhody:
pro nás - simulanty - bude to primárně konzolovka a teda kéž by se jim to povedlo udělat tak, aby jsme to mohli nazvat "simulátor". Možná záchrana - otevřenost systému. Komunita a komerční vývojáři z toho ten pravý "simulátor" teprve časem udělají.
Výhody:
Jelikož to bude hlavně pro X-Box, hravě to utáhne i průměrné PC (i PC našeho FSPilota )
Otázka je, co má Microsoft za lubem (co se týká výkonu) s next-gen X-boxem, a kam tím pádem
výkonově a do jakého roku "Microsoft Flight" namíří.
Ale to je jedno, hlavně že se "něco" děje, ne? Aspoň se zase máme na co těšit. I když... víme, jak
to dopadlo posledně..