Ahoj, chtěl bych se zeptat, k čemu slouží takové ty zeleně zakroužkované "turbínky". Mám na to takovou svoji filozofickou teorii: v packu se horký vzduch z kompresorů rozdělí na dvě větve, jednu, která má zůstat horká, a na druhou, ze který se má stát studená. Ta, ze který se má stát studená vleze do prvního chladiče (tý mřížky) a zase vyleze, asi o něco chladnější. Pak jde do tý "turbínky". Tam se podle mě stane to, že se stlačí, zahřeje, a podle Bernoulliho rovnice dojde ke spomalení toho vzduchu, čímž se v tý druhý mřížce celkově ochladí důkladněji, než kdyby k tomu stlačení a spomalení nedošlo. Až vyleze i z druhý mřížky, tak jde do "dekompresoru" (nebo jak se to správně jmenuje, prostě opak kompresoru ), kde se sníží tlak, čímž se ještě víc ochladí. Pak se ta studená a horká větev zase setkají a z packu vyleze nějaká rozumná teplova, která se ještě v jednotlivých zónách doladí trim-airem. Je to nějak tak, nebo úplně jinak? Jo a ještě, těsně pod PACK VALVES tam odbíhaj větve u kterých se píše TURBOFAN, k čemu slouží? Dík za odpovědi. |
|