FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Repainty letounů vs. FPS Jeden příspěvek | Celý strom
Repainty letounů vs. FPS   26. 4. 2011 / 08:31
Kendy   
Dovolím si trošku poopravit a řeknu to více lidově. Nééže to má nepatrný rozdíl ale naopak...ten rozdíl je celkem znát dost. Jestli že budu mít v adresáři "texture" cca deset textur v hodnotě Extended 32bit 888-8 a to nemluvím o texturách na panelu ,které mohou být taky,tak mi to bude žrát FPS jako kráva a rozdíl je velkej. Pravda je ta,že u silnějšího kompu je to samozřejmě tak nějak jedno. Jestli že jedu stabilně na nějakých FPS 80,tak mě ubytek nějakých 20ti nezabije. Ovšem pokud balancuju na hraně 20-40 FPS nebo dokonce o hodně méně...což je i tvuj případ...tak se rozhodně vyplatí 32bit textury dát na hodnoty DXT3. Sice je to malinko na ukor kvality vykreslování textury ale tady si troufám tvrdit...že to zase tak moc nevadí.Já jsem třeba šikovnější...tak si dovolím texturu trochu lépe upravit ve PS na co nejmenší hodnotu tak,aby velikost byla co nejmenší ale přitom kvalita zobrazení zůstala stejná,více ji zostřím..vytahnu kontrast atd.Protože ten rozdíl při ruzných pohledech jinak náročného modelu včetně náročnější scenerky a včetně nějakého toho traffiku...může být mnohem příjemnější a klidnější. Takže Ivošu,částečně máš pravdu ale částečně ne. Nebo že bych se pletl a něměl žádnou zkušenost?
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ