FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 17. 2. 2025, svátek má Miloslava Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Repainty letounů vs. FPS Jeden příspěvek | Celý strom
Repainty letounů vs. FPS   25. 4. 2011 / 20:20
FSPilot   
Asi takto:

Každý model má přiřazené jakési textury, kterýma je obalen. Repaint v základu jenom změní barvy, ale velikost obrázku zůstává stejná.

Vliv na náročnost to může mít a to tak, že např. z DXT textury o velikosti (teď jen tak střílím pro názornost) např. 512kB by byla použita textura ve 24-bit, která je mnohem větší, např. 1,3 MB i při zachování stejného rozměru obrázku. to je jedna možnost.
Další je třebas zvětšením obrázku, který je původně např. 512x512 px a repainter udělá obrázek 1024x1024 -> max. pro FS9; pro FSX max. 2048x2048 (dá se to, většinou to funguje). Tady může narůst velikost ještě víc.

A kombinace obojího může o to víc zvýšit náročnost (velikost textur).

Vliv na výkon bych řek je minimální, ale závisí na výkonu PC. A co se týče vlivu ve VC, tak to by musely být změneny textury VC. Repainty jsou ale v drtivé většině jen změněné textury vnějšku a ve VC nebývají použity.

Stačí tak?

Vliv bych řek je fakt minimální
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ