Asi takto:
Každý model má přiřazené jakési textury, kterýma je obalen. Repaint v základu jenom změní barvy, ale velikost obrázku zůstává stejná.
Vliv na náročnost to může mít a to tak, že např. z DXT textury o velikosti (teď jen tak střílím pro názornost) např. 512kB by byla použita textura ve 24-bit, která je mnohem větší, např. 1,3 MB i při zachování stejného rozměru obrázku. to je jedna možnost.
Další je třebas zvětšením obrázku, který je původně např. 512x512 px a repainter udělá obrázek 1024x1024 -> max. pro FS9; pro FSX max. 2048x2048 (dá se to, většinou to funguje). Tady může narůst velikost ještě víc.
A kombinace obojího může o to víc zvýšit náročnost (velikost textur).
Vliv na výkon bych řek je minimální, ale závisí na výkonu PC. A co se týče vlivu ve VC, tak to by musely být změneny textury VC. Repainty jsou ale v drtivé většině jen změněné textury vnějšku a ve VC nebývají použity.
Stačí tak? ![](images/smile/01.gif)
Vliv bych řek je fakt minimální ![](images/smile/01.gif) |
|