FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
textury, Gmax and FS Jeden příspěvek | Celý strom
textury, Gmax and FS   30. 12. 2004 / 12:46
Ondra O.K.
Zdravim, zkusim se zeptat i v Cechach. Nevite nekdo, co by mohlo zpusobovat problem uvedeny na pripojenem obrazku? Textura se rozmaze pote, co se z FS prepnu do jine aplikace a potom zpet nebo taky pri rychlem Slew pohybu. Rozmaze se a uz tak zustane. U nekterych objektu se to stava, u nekterych ne, ale nemuzu najit zadny podstany rozdil mezi materialme, mapovanim textury nebo tak neco. Nezalezi na velikosti textury, pouzivam 256x512 nebo 512x512 (na jinyhc objektech) v DXT1 (format nema vliv) s MipMaps. Zvlastni je ze na nekterych objektech textura i kdyz FS prekryva jine okno zustane skoro stejna (ostra) a vraceni zpet do FS je v poradku.

Stalo se to uz nekdy nekomu? Problem asi nebude v me FS, kamaradovi to dela taky (s temito objekty), navic to nedela u vsech objektu....

Kdo chce zkusit, poslu zdrojak *.gmax a treba v nem nekdo najde chybu v zachazeni s materialem...

Diky za jakoukoliv smysluplnou radu.

P.S. - brnaci mozna poznaji plavecky stadion za Luzankami a Boby hotel
img_forumn/r40651_1.jpg (500x375)
 

textury, Gmax and FS   30. 12. 2004 / 12:48
Ondra O.K.
...a jeste jeden obrazek
img_forumn/r40652_1.jpg (500x342)
 

Re: textury, Gmax and FS   31. 12. 2004 / 11:18
MadBird
Zasadne NEPOUZIVAT Mip-Maps pri konverzi textury! Neb vysledny efekt muze vypadat presne tak jak postujes na obrazcich a vysledna textura je mnohem vetsi nez bez nich...
 

Re: Re: textury, Gmax and FS   31. 12. 2004 / 15:40
Pavlouš   
Pak se ti ale zase ta textura v určítých vzdálenostech nezobrazí
 

Re: Re: Re: textury, Gmax and FS - pravdepodobne vyreseno   3. 1. 2005 / 07:35
Ondra O.K.
Zdravim, tak jsem s tim stravil zase nekolik veselych hodin a vypada to ze se povedelo. Po mnoha pokusech jsem objevil, ze kdyz je vedle objektu prida dalsi podobne velikosti (staci kostka) se stejnou texturou jako objekt, tak textury funguji spravne. Objekt musi byt videt, nemuze byt "schovany" uvnitr budovy. Tak jsem rekl kdyz dva objekty tak dva objekty a objekt exportuju vzdy po dvou az trech kouskach a vypada to ze to funguje. Netusim proc, ale ucel sveti prostredek...
Cimz se vydani BrnaVFR update priblizilo ke svemu datu zverejneni...)
 

Re: Re: Re: textury, Gmax and FS   4. 1. 2005 / 15:07
jirpe
Mozna, ze je to nezobrazovani textury zpusobeno timto:

pokud by mel nekdo potize s tim, ze se mu tak ve 2 km od objektu ztrati textury, potom je potreba hrabnout do asm souboru, kde jsou textury definovany (tedy do xxx_0.asm ktery vypadne z makemdl)

TEXTURE_DEF TEXTURE_AIRCRAFT, ...
zmenit na
TEXTURE_DEF TEXTURE_BUILDING, ...

Ja vim, ze v gmaxu pro fs9 je trochu slozitejsi uchovat si asm soubory, aby mohly byt upraveny. Postup je v prispevku
gmax a sezonni textury
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ