FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 11. 2024, svátek má Zina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
textury, Gmax and FS Jeden příspěvek | Celý strom
textury, Gmax and FS   30. 12. 2004 / 12:46
Ondra O.K.
Zdravim, zkusim se zeptat i v Cechach. Nevite nekdo, co by mohlo zpusobovat problem uvedeny na pripojenem obrazku? Textura se rozmaze pote, co se z FS prepnu do jine aplikace a potom zpet nebo taky pri rychlem Slew pohybu. Rozmaze se a uz tak zustane. U nekterych objektu se to stava, u nekterych ne, ale nemuzu najit zadny podstany rozdil mezi materialme, mapovanim textury nebo tak neco. Nezalezi na velikosti textury, pouzivam 256x512 nebo 512x512 (na jinyhc objektech) v DXT1 (format nema vliv) s MipMaps. Zvlastni je ze na nekterych objektech textura i kdyz FS prekryva jine okno zustane skoro stejna (ostra) a vraceni zpet do FS je v poradku.

Stalo se to uz nekdy nekomu? Problem asi nebude v me FS, kamaradovi to dela taky (s temito objekty), navic to nedela u vsech objektu....

Kdo chce zkusit, poslu zdrojak *.gmax a treba v nem nekdo najde chybu v zachazeni s materialem...

Diky za jakoukoliv smysluplnou radu.

P.S. - brnaci mozna poznaji plavecky stadion za Luzankami a Boby hotel
img_forumn/r40651_1.jpg (500x375)
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ