| | textury, Gmax and FS 30. 12. 2004 / 12:46 | |
| | Zdravim, zkusim se zeptat i v Cechach. Nevite nekdo, co by mohlo zpusobovat problem uvedeny na pripojenem obrazku? Textura se rozmaze pote, co se z FS prepnu do jine aplikace a potom zpet nebo taky pri rychlem Slew pohybu. Rozmaze se a uz tak zustane. U nekterych objektu se to stava, u nekterych ne, ale nemuzu najit zadny podstany rozdil mezi materialme, mapovanim textury nebo tak neco. Nezalezi na velikosti textury, pouzivam 256x512 nebo 512x512 (na jinyhc objektech) v DXT1 (format nema vliv) s MipMaps. Zvlastni je ze na nekterych objektech textura i kdyz FS prekryva jine okno zustane skoro stejna (ostra) a vraceni zpet do FS je v poradku.
Stalo se to uz nekdy nekomu? Problem asi nebude v me FS, kamaradovi to dela taky (s temito objekty), navic to nedela u vsech objektu....
Kdo chce zkusit, poslu zdrojak *.gmax a treba v nem nekdo najde chybu v zachazeni s materialem...
Diky za jakoukoliv smysluplnou radu.
P.S. - brnaci mozna poznaji plavecky stadion za Luzankami a Boby hotel |
|
| |
|