FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Bez komentáře......... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Bez komentáře.........   23. 12. 2004 / 13:37
Rychlokvaška
Nevim o jakem zanedbavani tu mluvis, za jejich rozestupy odpovida ridici a ty systemy o kterych mluvis neupozornuji o mnoho vice dopredu.

1.) Pokud byli na vstricnem kurzu, tak za jednu sekundu se ty letadla priblizi o 500 metru k sobe, za 5 sekund to je 2,5 km
2.) Obe era mela TCAS, ktery dava v urcite vzdalenosti varovani a v urcite radu k vyhnuti.
3.) Kdyz si vezmes reakcni dobu od generovani prvniho resolution advisory po nejakou skutecnou cinnost a reakci letadla v tehle rychlosti a vysce, mas to skoro dalsich 5 sekund.
4.) Kdyz si vezmes tech celkovych rekneme 10 sekund a tedy cca 5km vzdalenosti, je to tak akorat na hranici generovani RA u TCASu, takze proste udelali hned na co byli cviceni a diky tomu to dopadlo dobre.
5.) Byla tma, takze v okamziku kdyby to letadlo vizualne uvideli, bylo by uz stejne pozde, v tech clancich to prezentuji tak, ze najednou uvidel letadlo, tak s tim skubnul. O to se pokouseli piloti osudneho DHLka taky a bylo jim to prd platny, na to uz proste neni cas, musi se poslouchat TCAS.
6.) Ne vzdy to dopadne stejne dobre, viz Bodamske jezero...
7.) Pokud jeden z pilotu neudelal hrubou chybu, muze za to vetsinou ATC
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ