Nepleteš se, můžeš si je udělat i na větroni, je na to asi 5 hodin v osnově AK-PL, na větroni se to lítá ve 13 pod "boudou" - takovej kryt v kabině aby jsi neviděl ven. Správně jsi uvedl i důvod - speciálně pro ty větroně to je právě kvůli možnosti létat v mracích - smysly tě klamou a je pár řípadů kdy došlo dokonce k poškození letounu když vlítl pilot bez kvalifikace do mraku, a uvedl se tam do blbýho stavu. Není problém mít pocit že děláš ostrou zatáčku když jenom stoupeš a tak podobně, pak nakonec řeba zjistíš že vypadneš z mraku v ostrým klesání a na zádech (tak i to říkali, naštěstí jsem nic takovýho nezažil). Příští rok mě to (budíky) asi čeká protože bych chtěl jít lítat do vlny a tam je tahle kvalifikace potřeba ... když se třeba pod tebou slejou mraky tak abys je byl schopnej píchnout zpět ...
Jinak v mrakách se taky lítaj vejšky normálně kroužením uvnitř vysokejch mraků ... a na to to je samozřejmě taky potřeba, ale to už je opravdu vyšší dívčí, takovýhle lítání v mraku ... |
|