FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 23. 11. 2024, svátek má Klement Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Neshody ILS frekvence v FMC Jeden příspěvek | Celý strom
Neshody ILS frekvence v FMC   10. 2. 2011 / 11:18
Rychlokvaška
V Kanadě a USA je backcourse přiblížení celkem běžný jev. Je to takové lowcost řešení, jak adekvátně vybavit letiště. Letí se defacto stejně jako LOC/DME přiblížení, dokonce i na ILS panelu (mluvím teď o 757/767) se stejně tak nastavuje původní ILS front course (čili o 180 stupňů otočený ten kterým letím přiblížení). Jediný rozdíl je v tom, že se po zaarmování LOC na MCP stiskne ještě BCRS (a Standby ADI se rovněž přepne na B/CRS).

Na druhou stranu v době LNAV/VNAV overlay je vlastně jedno jestli je to GPS, NDB, VOR, LOC nebo BCRS přiblížení, všechno se to letí stejně. I když aspoň u nás je ještě pořád pravidlem, že LOC a BCRS se letí v příslušném režimu autopilota (LOC nebo LOC BCRS) a ne v LNAV.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ