Ještě jednu poznámku, ze strany XPL
Zkoušel jsem to dostat do XPL variantou převodu jednotlivých částí (nikoliv celku).
Jenom vsuvka - už jsem kdysi zmiňoval proč to dělám takto:
vyšší kompatibilita s XPL, použitím jejich drah, pojezdových ploch, značení, definice stojánek, pozice věže,... a to se zachováním fotoreality z FS dodaných budov.
Ale k věci - narazil jsem na dva problémy, již zde také kdysi zmiňované :
1) optimalizace textur - držák cedule nad hangárem je bílý a je součástí "velkoobjektu" integrujícího vše bílé, včetně dráhových značek. V reálu to v XPL znamená všechno nebo nic. S ohledem na profil letiště spíše nic (riziko chybějících (resp utopených) značek nebo naopak vznášejících se značek). Pak se ale cedule nad hangárem vznáší ve vzduchu.
2) centrální bod - hangár je zaměřen vůčí nějakému bodu na ploše, vzdálenému několik desítek metrů od samotného hangáru. Špatně se to pak pasuje na nějakou pozici na ortofotu, zejména rotace je vztažená k tomu záměrnému bodu. Spasování více bodů (různé zdi) do sebe je pak velmi obtížné. A ještě jedna, velmi důležitá věc (nemám ověřeno) - v XPL se objekt posazuje na povrch v bodu zaměření. To většinou nevadí, pokud je bod "na hangáru" - buď to sedí, nebo to není moc vidět. Pokud ale nesedí výška mezi záměrným bodem v XPL / FS (třeba při zapnutých "ohnutých" drahách), pak se hangár může krásně vznášet. A neuděláte s tím nic.
Tím samozřejmě nijak nenutím autora aby to předělával, je to spíš námět pro autory budoucí aby věděli, co pak dělá v XPL problémy, pokud chtějí obecnou použitelnost jejich objektů. |
|