A jak zjisti takovy pilot v realu, ktery leti z LKPR na jakou drahu bude pristavat na EGLL ? To co chces je blbost nehlede na to, ze se ti v prubehu letu muze zmenit na cilovem letisti pocasi a muze byt draha jina. V realu se planuje let pouze do bodu pocatecniho problizeni (IAF) odkud vedou trasy SID na jednotlive rwy. Pilot si zjisti drahu v pouzivani vyslechnutim ATISu daneho letiste a ATC to zpravidla taky sdeluje dostatecne dopredu. U letist bez ATISu to sdeluje vzdy, vcetne informace o pocasi. Takze - zjisti si ATIS nalazenim na COM2 a podle toho pak dal jednej. Problem v FS je, ze je ATIS dosazitelnej az tak kolem 60nm od destinace, coz je v mnohych pripadech pozde pro kvalitni naplanovani profilu klesani a priblizeni. Potom postupu jako ja - vubec me nezajima jaka draha je v FSce pouzivana. Kouknu do ActiveSky2004 na metar daneho letiste a podle toho si urcim sam drahu pro pristani s ohledem na vitr, viditelnost a typu priblizeni. Samosebou mapy jsou nezbytnosti. |
|