Jestli to náhodou nemůže být způsobeno "prdel efektem" t.j. seda v simulárotu mám vjem pouze z monitoru a nepatrný pohyb horizontu se jeví jako zanedbatelný, kdežto vetibulár ho již vyhodnotí dávno před tím. Podle mne, když v dopraváku trhnu beranama tak, že opticky vidím prokazatelnou změnu horizontu, tak se v tu chvíli už kaštanům dělá blbě. Naopak jemné pohyby a korekce řízení se poznají zadkem a pohledem ven jsou zanedbatelné - tudíž v SIMu téměř neregegistrovatelné. Tento rozpor mám ověřený z malých ér. Pakliže chci dynamicky nastoupat, při přechodovém oblouku se mi otevře huba, stačí na to jen jemně přitáhnout, v simu se nic neděje, jen se pohne ručička Gmetru. Výsledný dojem je diametrálně odlišný a dělá to dojem, jako by SIM reagoval špatně... což není pravda, stoupání a výchylka kniplu odpovídají, Gmetr ukazuje také správně, rychlost se vytrácí správně... |
|