No, nevím jak Radim, ale za sebe musím říct, že troška toho opáčka nikdy neuškodí ;o) Speciálně u těchhle obecných IFRových věcí, o kterých se tak nějak předpokládá, že je člověk umí, byť je v 90% případů vůbec nepotřebuje a tak se trochu zapomíná Ono totiž u velkých letadel a letišť se moc tyhle klasické IFR základy řešit nemusí, dneska to je samej vektor, LNAV, VNAV, ILS a když člověka někam pošlou, kde musí zaletět procedurál, nebo se tam míchá s malýma letadlama, nebo blbne a holduje růčo, apod., tak musím říct, že občas malilinko cítím, že by neškodilo mít větší jistotu 
Proto bych se chtěl zeptat - mám od p. Soldána velmi dobrou publikaci Postupy Pro Lety Podle Přístrojů, ale je už značně fousatá - listopad 2000. Pro ty co už mají tuhle novinku bych měl jenom pár dotazů:
1.) Jaké je datum vydání
2.) Hemží se to pořád metrama a kilometrama, nebo už je to vyjma třebas konstrukcí prostorů už novodobě ve ft/nm ?
3.) Je tam víc věcí z pohledu pilotů - tzn. jak co zalítnout a tipy na to jak to udělat správně, nebo je to pořád spíš ICAO manuál k přístrojovému vybavení letiště a přeložené JAR předpisy? 
V případě odpovědí nedávno/ne/ano bych uvažoval taky o koupi. |
|