Znovu opakuju, že negativní účinky srágor z kosmu nejsou tím problémem o kterém tu píšu - tím jsou full body scannery a bezpečnostní kontroly na letištích.
Ionizující záření je fakt, kterému se dá přizpůsobit způsob lítání - a díky stanoveným limitům se tak taky děje, bohužel ne v USA. Tam se ale ostatně kolem dopravního letectví děje mnohem víc věcí, nad kterými tak trochu zůstává rozum stát. Věcí které jsou dány nedostatečnou regulací a managementem firem, kteří umí obcházet systém a dojit svoje zaměstnance. Chápu, že s tím z principu nesouhlasíš (jak jsi ostatně naznačil už mockrát regulace = socialismus a každý má právo volby), ale zrovna za mořem to už (zároveň "bohužel" i "konečně") dospělo do stavu, kdy je to v celé své nahé kráse postavené před veřejnost jako docela brutální příklad toho kam až to může zajít.
Na jednu stranu chápu, že ze židle v kanceláři ti tohle všechno může být úplně ukradený, ale trochu empatie by možná neuškodilo ;o) Jednou třeba můžeš být i tam v podobné situaci.
Ale to je na dlouhou debatu o tom, nakolik jsou lidi "samoregulační" a u toho jsme se nikdy neshodli  |
|